گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B 


قیمت : 736000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B 


قیمت گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B


 



 



 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


گیرنده ی دیجتال خودروی وینکا یکی از کارا ترین گیرنده های دیجیتال تلویزیونی مختص خودرو است که قادر به دریافت و پخش اکثر کانال های تلویزیونی و همینطور رادیویی صدا و سیما می باشد. گیرنده ی وینکا از امکانات و قابلیت های متعددی برخوردار است و در زمره ی گیرنده های پیشرفته و مدرن بازار قرار می گیرد.

مجهز به دو آنتن بسیار قوی برای دریافت سیگنال تلویزیون و رادیو است و در اکثر نقاط کشور قادر است سیگنال باکیفیت را دریافت کند و حتی در جاده ها و در طول مسیر هم از برنامه های تلویزیون و رادیو بی بهره نباشید.
گفتنی است تمامی شبکه ها را با کیفیت HD را توسط این گیرنده می توانید تماشا کنید و لذت ببرید. در زمانی که نمی توانید برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه ی خود را تماشا کنید با اتصال یک فلش مموری به گیرنده می توانید برنامه را روی فلش مموری ضبط نمایید و زمانی دیگر به تماشای آن بنشینید.گیرنده ی دیجیتال خودروی وینکا به یک پورت USB مجهز شده و از این طریق کاربر می تواند فلش مموری یا هارد دیسک اکسترنال خود را به گیرنده ی وینکا متصل کند و محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی داخل این حافظه ها را در خودرو پخش نماید.

بدین ترتیب علارقم دریافت و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی با این گیرنده می توانید فیلم، عکس و موسیقی هم با این گیرنده در خودرو پخش نمایید.

یک ریموت کنترل هم برای آسودگی کاربر در کنترل این گیرنده ی دیجیتال در نظرگرفته شده و در جعبه ی محصول قرار داده شده است.
گیرنده ی دیجیتال وینکا محصولی کاملا مناسب و مقرون به صرفه برای افرادی که علاقه مند به استفاده از تلویزیون و رادیو در خودرو می باشند است. علاوه بر این امکان پخش عکس و ویدیو هم داخل مانیتور خودرو و همینطور پخش موسیقی را دراختیارتان قرار می دهد.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B ارزان , گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B , اینترنتی گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B, گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B با قیمت 736000 , گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B فقط 736000 , Miscellaneous گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B , Miscellaneous با قیمت 736000,kharid گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B, gheymat گیرنده دیجیتال خودرو وینکا مدل T999 B  


قناری گیرنده ,خودرو ,وینکا ,دیجیتال ,t999 ,نمایید ,دیجیتال خودرو ,خودرو وینکا ,گیرنده دیجیتال , گیرنده ,کلیک نمایید ,گیرنده دیجیتال خودرو ,دیجیتال ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سنت نبوی بهداشت مادر و کودک مدرسـه کریم مهـر سه سیب چت|سیب چت|گلشن چت|ساز چت AMIR0260 واقعی باش معرفی کالا فروشگاهی AngelCosmetology lavazempezeshki پویا کالا