رونمایی لپ تاپ جدید ایسوس مدل اکسپرت‌بوک B9450

ایسوس در این لپ تاپ طراحی فوق العاده را به کار برده است و برای کاربرانی که به وزن و ضخامت لپ تاپ اهمیت میدهند توجه ویژه ای کرده است . به صورتی که این لپ تاپ فقط 866 گرم وزن دارد و ضخامت این لپ تاپ 14.9 میلیمتر میباشد .

ایسوس از این لپ تاپ در رویداد ces2020 رونمایی کرد به صورتی که این لپ تاپ بیزینسی جز شیک ترین و زیباترین لپ تاپ های ایسوس است .

علاوه بر این از نظر دوام جز برترین لپ تاپ هایی است که از یک جنگ جهانی جان سالم به در میبرد زیرا از هر نظری مثل تست شوک ، تست سقوط ، تست دمای بالا و پایین و رطوبت بالای تست شده است و مشکلی برایش پیش نیامده است .

رونمایی لپ تاپ جدید ایسوس مدل اکسپرت بوک b9450

صفحه نمایش لپ تاب ایسوس اکسپرت بوک b9450 ، چهارده اینج میباشد . از لحاظ مشخصات فنی ابتدا میتوان به پردازنده ی نسل 10 اینتل اشاره کرد .

لپ تاپ زیبای ایسوس دارای 2 هارد یک ترابایتی ssd است . رم این لپ تاپ 16Gb و وای فای 6 میباشد .

یکی دیگر از مزیت های این لپ تاپ عمر باتری 12 ساعتی است که میتوان از ظرفیت دو برابری آن نیز استفاده کرد و توانایی شارژ سریع در این لپ تاپ موجود است به صورتی که در نزدیک 40 دقیقه مقدار شصت درصد از باتری پر میشود .

از مزایایی که ایسوس در این لپ تاپ ارائه میدهد جدیدترین نسخه myasus است که توانایی های خوبی نظیر انتقال بیسیم فایل ها با سرعت بالا ، دسترسی به فایلهای لپ تاپ از طریق گوشی را دارد .

اکسپرت بوک ایسوس دارای 1 پورت HDMI ، دوتا پورت تاندر بولت 3 ، پورت یواس بی 3.2 و همچنین درگاه هدفون با اندازه 3.5 میلیمتر است .

از سایر ویژگی های لپ تاپ expert book b9450 دوربین آی آر ، پشتیبانی از دستیارصوتی و استفاده از سیستم صوتی Harman Kardon میباشند .هنوز اطلاعی از قیمت این لپ تاپ نیست ولی در حدود سه ماهه ی اول سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد .

 


سایت خبری فارس | فارسی خبر | اخبار جدید ایران و جهان ایسوس ,b9450 ,پورت ,میباشد ,صورتی ,رونمایی ,ایسوس دارای ,اکسپرت‌بوک b9450 ,جدید ایسوس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیوار بهترین سایت News it works دنیای تکنولوژی مارکت سنتر دانلودها makhzansaze